HTML

Botanic Road

Bár a cím másra utal, tűzhelytitkaimat készülök itt feltárni. Nem vagyok hivatásos szakács, csupán lelkes amatőr, aki a környezete megelégedésére alkot.

Gasztrobloggerek, akik hatással vannak rám

Utolsó kommentek

  • nem adok: Ág, azt üzenem a Zuradnak, hogy még vastagabb is lehetne a máz :), tőlem... Csodás volt, nyomtam h... (2011.01.24. 13:15) Mákos - citromos
  • Utolsó 20

Saját készítésű ajándékok

2011.10.06. 23:38 bot@nicro@d

Édesanyámnak készült a textillel bevont teadoboz és a szemüvegtok a születésnapjára.

A dobozzal már régóta "tartozom" neki. Már több családtagnak és barátnénak készítettem teafilter tartót, csak Ő maradt ki. Elsőre dekupázs technikára gondoltam, és vettem is három vagy négy féle szalvétát, de a doboz és szalvéták mérete nem illett egymáshoz, így jó időre standby-ra került a megvalósítás. Aztán az augusztus végi Hírös Héten láttam mindenféle textillel burkolt alkalmatosságot: naplót, zsebkendős dobozt, kincses ládikát. Innen jött az ötlet!

A kockás és a virágos anyag adott volt, ezekhez vásároltam az IKEA-ban a csíkosat. A varrási technikát a Varróiskola című könyből lestem, ahol ily módon állítottak össze tányéralátétet. A doboz pedig a Goods Market-ből származik; előbb kicsit megcsiszoltam, eltávolítottam a vasalatokat, és diószínű, vízbázisú lazúrral kentem le két soron.

Hiába számoltattam az anyagméretet, végül kicsit rövidebb lett hosszanti irányba, így nem tűzőgéppel, hanem ragasztóval rögzítettem a huzatot a doboz tetejére.

 

A szemüvegtok. Anyának két szemüvege van, és az egyiket sosem tudja, hol hagyta. Ezért egy akkora tokot akartam neki varrni, amibe kettő is belefér. Ez sikerült, sőt Ő még a mobilját is melléjük teszi.

A tok elkészítéséhez a keretet Fabtextil-től rendeltem. Szilvivel öröm üzletelni: a második rendelésem mellé ajándék anyagot küldött, és ellátott rengeteg szabásmintával! Az ő blogján lehet tárcavarró tutorialt is találni. Én is ez alapján állítottam össze a tokot, és pofonegyszerű volt! Itt a végeredmény:

Szólj hozzá!

Címkék: teadoboz tárca kerettel

A bejegyzés trackback címe:

https://botanicroad.blog.hu/api/trackback/id/tr773299876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása