HTML

Botanic Road

Bár a cím másra utal, tűzhelytitkaimat készülök itt feltárni. Nem vagyok hivatásos szakács, csupán lelkes amatőr, aki a környezete megelégedésére alkot.

Gasztrobloggerek, akik hatással vannak rám

Utolsó kommentek

  • nem adok: Ág, azt üzenem a Zuradnak, hogy még vastagabb is lehetne a máz :), tőlem... Csodás volt, nyomtam h... (2011.01.24. 13:15) Mákos - citromos
  • Utolsó 20

A nyár utolsó fuvallata

2011.10.13. 14:02 bot@nicro@d

Ha lehet hinni az időjárás-előrejelzésnek, holnaptól száraz, de jóval hidegebb idő várható. Szerencsére most még süt a nap és kellemes meleg van (főleg itt bent a konyhában). A jó időt kihasználva egész délelőtt hintáztunk Bobekkal. Mindeközben két jóvágású padlizsán süledezett a légkeveréses edényben. Aztán ahogy elkezdődött a déli alvás, padlizsánkrémet készítettem. Idén nyáron szoktunk rá erre a kencére, de igen erősen: július-augusztusban nem telt el úgy hét, hogy ne ettük volna pirítóssal.

Az én verzón szerint csak a sült-pucolt padlizsán, só és bors, extra szűz olivaolaj, fokhagyma és néhány evőkanál majonéz kell bele. Egyszer próbáltam szárított paradicsommal is (beleturmixoltam), és olykor adok hozzá tejszínt vagy tejfölt, de ez nyugodtan elhagyható.

Isteni lett! Alig várom, hogy estére egészen összeérjenek az ízek... nyammi...

Szólj hozzá!

Címkék: padlizsánkrém

A bejegyzés trackback címe:

https://botanicroad.blog.hu/api/trackback/id/tr433300048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása