HTML

Botanic Road

Bár a cím másra utal, tűzhelytitkaimat készülök itt feltárni. Nem vagyok hivatásos szakács, csupán lelkes amatőr, aki a környezete megelégedésére alkot.

Gasztrobloggerek, akik hatással vannak rám

Utolsó kommentek

  • nem adok: Ág, azt üzenem a Zuradnak, hogy még vastagabb is lehetne a máz :), tőlem... Csodás volt, nyomtam h... (2011.01.24. 13:15) Mákos - citromos
  • Utolsó 20

Anya varr

2011.11.15. 11:44 bot@nicro@d

Felkerekedtem a létra tetejére, és körülnéztem Édesanyámnál a beépített szekrényben. Nem volt hasztalan az igyekezetem, mert rengeteg anyagot találtam, amiket halaha arra szánt, hogy kisöcsémnek varrjon ruhákat. A kisöcsém már annyira nem kicsi (ma holnap 21 éves), így nem vette zokon, hogy a keresztfiának készítettem ezekből az anyagokból overallokat. Összesen hármat: mindet különböző szabásminta alapján, amiket egy 1995-ös Burda Baby-ből másoltam ki. Persze egyelőre csak a "Supereasy"-ként megjelölt daraboknak mertem nekikezdeni. Viszont az eredmény nagyon bíztató. Sikerült bélést készíteni, ferdepánttal szegni, gumiházat- és cipzárt varrni. Egyedül a patentozás az, ami miatt el kell vinnem a ruhácskákat egy ruhajavító-műhelybe.

A három overall egy hét alatt készült el, úgy hogy csak esténtént tudtam másfél - kétórát varrni. Ez szerintem nem is olyan rossz!

A barna termovelurból készült, és ez volt a legegyszerűbb mind közül (a munkát is ezzel kezdtem, hogy legyen egy kis sikerélményem, ami majd átsegít a nehézségeken). A macimintás kívül flanel, belül pólóanyag. Az egyszínű zöld külseje olyan anyagból van, mint a melegítők, a bélése ugyanaz, mint a macis flanelé.

A gyerkőc most 86-os méretet hord; én 86-92-est szabtam ki varrásráhagyás nélkül, és még így is kicsit nagyok a nadrágok. Sebaj! Belenő!

Szólj hozzá!

Címkék: overall

A bejegyzés trackback címe:

https://botanicroad.blog.hu/api/trackback/id/tr943384419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása