HTML

Botanic Road

Bár a cím másra utal, tűzhelytitkaimat készülök itt feltárni. Nem vagyok hivatásos szakács, csupán lelkes amatőr, aki a környezete megelégedésére alkot.

Gasztrobloggerek, akik hatással vannak rám

Utolsó kommentek

  • nem adok: Ág, azt üzenem a Zuradnak, hogy még vastagabb is lehetne a máz :), tőlem... Csodás volt, nyomtam h... (2011.01.24. 13:15) Mákos - citromos
  • Utolsó 20

Mézes-dömping

2011.12.03. 17:44 bot@nicro@d

Tegnap kihasználtam az alkalmat, hogy mind itthon voltunk, és begyúrtam egy hatalmas adag mézeskalácsnak valót (a régi, bevált receptem alapján). Ebéd után másfél órán keresztül szaggattuk és sütöttük, míg az összes tészta elfogyott. Lett sok Mézi is! Hurrá-hurrá! Amikor pár órával később megszámoltam, 153 darab volt a nyújtódeszkán, de becsléseim szerint cirka 170 készülhetett (+/- 5). Azóta persze tovább fogyatkozott a számuk: legfeljebb 130-an vannak, de immár kidíszítve, bedobozolva, elrejtve...

Íme a kép:

 

Szólj hozzá!

Címkék: mézeskalács

A bejegyzés trackback címe:

https://botanicroad.blog.hu/api/trackback/id/tr393435111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása