HTML

Botanic Road

Bár a cím másra utal, tűzhelytitkaimat készülök itt feltárni. Nem vagyok hivatásos szakács, csupán lelkes amatőr, aki a környezete megelégedésére alkot.

Gasztrobloggerek, akik hatással vannak rám

Utolsó kommentek

  • nem adok: Ág, azt üzenem a Zuradnak, hogy még vastagabb is lehetne a máz :), tőlem... Csodás volt, nyomtam h... (2011.01.24. 13:15) Mákos - citromos
  • Utolsó 20

Mackós téli kollekció

2011.10.11. 22:27 bot@nicro@d

Beköszöntött az ősz, mostmár egészen biztos. A nyári ruhák bekerültek a hatalmas, cipzáras táskákba, helyettük előkerültek a pulcsik, kesztyűk, kabátok.

Szépen, lassan rájövök, a gyerekruhák több helyet foglalnak, mint a kettőnké... Nem is csoda: a Mamák ruhavásárlási tempójával, és Gyermekünk növekedési iramával nem lehet versenybe szállni. Kérdezem is mindig, miért kell hetente 2-3 új darabbal bővíteni a ruhatárát, de rendes választ még nem kaptam. Lehet, sose fogok... de egy kicsit elkalandoztam a lényegtől: a rengeteg hacuka ellenére téli hálózsák nélkül maradtunk. Vasárnap reggel lévén, egyszerűbbnek tűnt kreálni egyet, mint venni. Viszont így utólag beismerem, hogy csak a kihívás kedvéért álltam neki a varrásnak.

Volt már korábbról egy vékony takarónk a macis anyagból (még augusztusban készült), ezt most vastag lepedőnek használjuk. És a közeljövőben szeretnék egy, a kiságy teljes fal felöli részét beborító rácsvédőt is készíteni, ami igazából falvédő lesz, és cumi-kipottyanás gátló egyben.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A hálózsák elkészítése nem volt túl bonyolult: lemásoltam és kicsit felnagyítottam a meglévő nyári zsákot, kiszabtam a macis flanelből kétszer és egy vastag, piros termos anyagból egyszer. Az eleje végig cipzárral nyitható. A bélést és a belső huzatot összesteppeltem, hogy biztos ne mozdulhasson el. A cipzártól tartottam a legjobban, de sikerült és szép lett. Nem úgy, mint a bal karöltő beszegése... De a jobb oldali már tökéletesre sikerült. Amint kész lesz a cserezsák (ami muszáj, mert apró balesetek bármikor adódhatnak), lebontom  a karöltőt és újravarrom!

A pici hibáktól eltekintve roppant büszke vagyok a munkámra, olyannyira, hogy alig várom a folytatást ;)

Szólj hozzá!

Címkék: hálózsák

A bejegyzés trackback címe:

https://botanicroad.blog.hu/api/trackback/id/tr463298667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása