HTML

Botanic Road

Bár a cím másra utal, tűzhelytitkaimat készülök itt feltárni. Nem vagyok hivatásos szakács, csupán lelkes amatőr, aki a környezete megelégedésére alkot.

Gasztrobloggerek, akik hatással vannak rám

Utolsó kommentek

  • nem adok: Ág, azt üzenem a Zuradnak, hogy még vastagabb is lehetne a máz :), tőlem... Csodás volt, nyomtam h... (2011.01.24. 13:15) Mákos - citromos
  • Utolsó 20

Kifosztottuk a hűtőt

2011.05.01. 09:01 bot@nicro@d

Ez egyrészt nem túl nagy baj, hisz végre sikerült eltűntetni a húsvéti sonka és -tojás maradványokat. Ha viszont azt nézzük, hogy ma május elseje van és semmi sincs nyitva, akkor ez kellemetlen :( Bizony, ma a fű se nő, annak ellenére sem, hogy esik az eső. Ennek bizonyára rendkívül örülnek azok az árusok, akik vaskos helypénzeket fizettek a majális területén.

A hűtő üresre evésében nagy szerepet játszott a tegnap este készült pizza. A tészta receptjéért külön köszönet illeti Limarát! Bár én nem géppel készítettem - hely- és géphiány miatt -, de így is tökéletes lett. Pont olyan, mint amilyennek a pizzatésztát megálmodtam egyszer régen. Mondtam is Azuramnak, hogy ez volt az utolsó pizza, amit sütöttem, mert, ugye, a csúcson kell abbahagyni... Erre a szemtelenje azt tanácsolta, hogy még finomítsak rajta ;) De azért falta, mint kacsa a nokedlit.

Ahogy Limara, én is magam készítem a pizzaszószt. Viszont most először próbáltam babérlevéllel, és már tudom, hogy ez hiányzott eddig!

A feltétekről nem beszélnék; úgyis mindenki azzal ékesíti, amit a szíve és hasa diktál. Annyit azért elárulok, hogy a miénk nem az a kimondottan nyúlós sajtos pizza lett. Már javában rotyogott a szósz, és kelt a tészta, amikor ráeszméltem, hogy kb. 5 dekányi karaván van itthon. Ennyit a profizmusomról :)

És kép sem készült. De gondolom, mindenki látott már pizzát...

Nagyon Fontos! Az oregánót véletlenül se felejtsétek ki a tésztából!!!

Szólj hozzá!

Címkék: pizza

A bejegyzés trackback címe:

https://botanicroad.blog.hu/api/trackback/id/tr172871005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása